sancho panza

Olen niin väsynyt taistelemaan tuulimyllyjä vastaan tämän Don Quijote -armeijan kanssa. Kun tuntuu, että mikään yksinkertainenkaan asia ei mene perille, ja jos asiasta muistuttaa, niin vastauksena on syvä hiljaisuus, ihan kuin se pyyhkisi pois kaikki mokat. Asiakas antaa mulle ”palautetta” ja minä pokkuroin asiakkaan edessä, kun toiset hoitaa hommiaan miten sattuu – tai ei edes hoida niitä ja asiat kaatuu mulle.

Mä tunnun olevan putiikin virallinen paskanlappaja, jolle tuupataan puoliksi pureskellut asiat, muut sinnepäin rävelletyt ja jopa toisten suoranaisten virheiden jälkipyykki . Sitten koitan selvitellä solmuja auki niin, että asiakkaalla ei mene prinssinakki sieraimeen. Ja tietenkin saan huudot asiakkaalta kun kestää, ja ”omalta” porukalta kun väärin sammutettu. Ei tämmöistä jaksa kenenkään pää määräänsä enempää ja mä olen nyt jo ainakin vuoden kärvistellyt tässä paskaraossa. Ei sellaista päivää, ettei ihmisten suoranainen tyhmyys, välinpitämättömyys, huolimattomuus tai muuten vaan asennevamma saisi päreitä palamaan. Ja johto taputtelee toisiaan olalle, kuinka me ollaankaan hyviä ja meillä on parhaat asiantuntijat remmissä kaksneljäseiska. Asiantuntijat my ass. Näiden valiojoukko ei osaisi edes kävellä ja pureskella purkkaa samaan aikaan.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s