kaikenlaisia

Monta vuotta sitten mainitsin yhden Yn eksistä, joka käyttäytyi melko – hmm – omalaatuisesti. Näimme Yn kanssa samaisen eksän kaupassa taannoin ja kyllä täytyy nyt vikoa, että tuollainen käytös taitaa olla enemmän modus operandi kuin silloisen hetken lapsus. Kuljimme nimittäin Yn kanssa saman ostoskärryn ympärillä ja juttelimme ostoslistasta, pysähdyimme hyllynkulmalle pohtimaan, että mitä tästä otettaisiin, kun huomaan, että joku kiertää takaani ja syhkäisee Yn kylkeen, että ”luulinkin huomanneeni sut täällä”. No eksähän siinä, kyselee kuulumisia, ei siinä mitään, mutta minä olin kuin ilmaa, ei edes vilkaissut päin. Y seisoo mun vieressä, yhteisen ostoskärryn luona, minä siinä lähes Yn kainalossa ja minusta todella tuntui, että eksä ei edes näe minua, minua ei vain ollut olemassa. Se oli lievästi sanottuna härö tunne, aloin jo hetken epäilemään olinko muuttunut läpinäkyväksi tai muuten kadonnut olemassaolon kartalta.

No, ei siinä mitään, lyhyt hetki ja saahan sitä tutuiltansa kuulumisia kysellä (paitsi ettei eksä tainnut edes haluta kuulla, mitä Yylle kuuluu, kunhan halusi esitellä raskausmahaansa…), mutta jäi tosiaan tunne, että jos Y olisi ”esitellyt” mut eksälle esim. tulevana vaimonaan tai jotain muuta yhtä shokeeraavaa, niin eksä olisi varmaan vaan sanonut ”jaa” ja jatkanut omaa juttujaan edelleen ignooraten mut täysin. Olettamahan tuo, mutta on sitä kaikenlaisia hiihtäjiä tämänkin maan päällä, en muuta sano.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s