tyytyväinen

Kaikissa aikaisemmissa suhteissani minä olen ollut se, joka kärvistelee ajoittaisessa seksinpuutteessa, tulee torjutuksi ("ei tänään, ei jaksa"), jää odottamaan milloin toisen tekisi mieli ja kun sen toisen tekee mieli – yleensä sitten silloin kun itsen ei tee – olen kokenut että nyt on sitten "pakko" suostua, koska seuraavaa kertaa saa sitten taas odottaa herraties kuinka kauan. Enkä minä sentään itseäni miksikään hyperseksuaaliksi laske, minä vain satun pitämään seksistä paljon, seksi on kivaa. 

Tässä nykyisessä suhteessa sen sijaan kumpikin voi tehdä aloitteen seksiin ja vaikka minulla tekisi mieli useammin, niin se ei haittaa. Y ei torju minua, vaan jos sen itsen ei juuri silloin tee mieli, niin se antaa minulle kuitenkin jollain tapaa; se sanookin aina, että miehessä on monta muutakin liikkuvaa osaa kuin vain penis, mikä on niin totta… Eikä kumpikaan jutustelujen mukaan koe tätä mun vireää seksuaalisuuttani ongelmaksi: kumpikin saa tahtoessaan. Koska Y on noin viitseliäs, minulle ei tule kynnystä ehdottaa seksiä, en jää passiivisena odottamaan että milloinkahan toisella tekisi mieli ja samoin poistuu se ’nyt sit on pakko’ -fiiliskin kokonaan. Ja kun nainen on usein halukas, niin vähemmän tahtova mies saa aina kun sen tekee mieli, jos pelaa korttinsa oikein niinä aikoina kun vain toisen tekee mieli. No, sekin toki on sanottava, että Yn libido on voimakkaampi kuin aiemmissa suhteissani kellään, että sinällään kuljetaan aika samaa tahtia, mikä on melko onnekasta jo sekin. Mutta ei kuulemma mopollakaan mahottomia, miehiä tarvitsee kuitenkin ladata aina välillä. emoticon 

Tämän käsittäminen avasi jonkin henkisen lukon ja tuuletti muassaan ne viimeisetkin ajatukset siitä, onko aloitteen tekeminen soveliasta vai pitäisiköhän sittenkin vain odottaa, että toinen tekee sen aloitteen. Ihanaa, ihanaa, ihanaa, tuntuu todelliselle vapaudelle tämä! emoticon

Ja kyllä, se toimii myös toisin päin. Vaikka ne kerrat on kyllä aika harvassa, milloin minulla ei mieli tekisi…

Yksi kommentti artikkelissa “tyytyväinen

  1. Ihana Y!!! Fanitan sitä ihan täysillä kaiken täällä luetun perusteella.
    Ja joo, miän oon niinkuin sinä. Niissä sun aiemmissa suhteissa. Plääh.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s