kuinka vitun monta kertaa se pitää vääntää rautalangasta?

Minä en käsitä tätä kyvyttömyyttä laajentaa asioita käsittämään useampia tilanteita. Olen noin satatoista kertaa sanonut PKlle, etten pidä siitä, että se tulee omista jutuistaan (koneelta, lukemasta, ulkoa, kavereilta, mistälie) ja alkaa saman tien pälpättää niitä omia asioitaan – katsomatta laisinkaan, onko mulla mahdollisesti jokin juttu kesken juuri sillä hetkellä. Että oletus on se, että kun hänellä sattuu sillä hetkellä olemaan aikaa, niin mun pitäisi tipauttaa kaikki käsistäni ja asettua kiinnostuneena kuuntelemaan häntä.

Mutta ei, kun ei pysty laajentamaan, niin ei vaan pysty. Tuli juuri sieltä retkiltänsä ja mulla oli tietsikkahommat kesken. Tietenkin se alkaa kertoilemaan ketä näki ja mitä tapahtui ja missä ja kuinka, ja kun vastailin ykskantaan jatkaen omia hommiani, se nousee, tökäyttää loukkaantuneena menevänsä suihkuun ja lähtee. Hetken päästä se tulee ja kysyy, että oliko tässä nyt jokin juttu, kun en jaksanut kuunnella. Ja taas väännän tämän tilanteen rautalangasta, että tämä on Ihan Vitun Sama Juttu Kuin Ne Kaikki Muutkin Vastaavat! Minä en tipauta kaikkea käsistäni edelleenkään, jos hänellä sattuu olemaan aikaa. Kun se ei toimi toisinkaan päin kerran. 

Vitun idiootti. 

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s