luultavasti

Mietin jostain mystisestä syystä kuninkuusraveja ja sitä, että voisi olla vinkeää mennä katsomaan, kun pollet juoksee. Siitä se ajatus sitten lähti vaeltamaan, kun mietin, että mieluummin kyllä ottaisin mukaan Yyn kuin PKn. Aloin miettiä, miksi näin ja tulin siihen tulokseen, että Y lähtisi nimenomaan mun kanssa ja PK puolestaan haluaisi ottaa kameran tai ainakin ajattelisi koko ajan, miten hyviä kuvia mistäkin kohdasta ja kulmasta saisi. Ja sitten tilanne olisi se, että minä katson polleja yksin ja PK ravaa edestakaisin maanisesti sen kameransa kanssa tai pohtii itsekseen jossain, miten hyviä kuvia jääkin ottamatta, kun ei "saanut" ottaa kameraa mukaan. Ja lisäksi mulla on tunne, että Y lähtisi siksi, että sitäkin kiinnostaisi edes etäisesti ihan siksi kun muakin kiinnostaa, mutta PK lähtisi vain siksi, että mua kiinnostaa, mutta sitten se itse ei välittäisi koko tapahtumasta ollenkaan eikä ymmärtäisi siitä mitään, eikä oikeastaan edes haluaisi ymmärtääkään (koska ei kiinnosta) – ainakaan jos ei saisi ottaa sitä kameraa mukaan. Ja sellaisen asenteen kyllä näkee, jos toista ei laisinkaan kiinnosta ja sitten menee iteltäkin semmoisesta vähän fiilikset olla.

Ja tämä koko ajatusketju johti siihen loppupäätelmään, etten viihdy PKn kanssa enää, koska se ei tunnu olevan laisinkaan kiinnostunut siitä, mitä mä teen, mitä ajattelen, mitä tunnen ja mikä mua kiinnostaa ellei ne liity johonkin häntä itseään kiinnostavaan. Ei tunnu kiinnostavan edes etäisesti, ei ainakaan niin paljon, että se haluaisi tai jaksaisi kuulla niistä asioista. Ja että jos me lähdetään johonkin "mun juttuuni", niin se ei ole siinä ns. täysillä mukana, vaan miettii vain sitä, miten saisi ympättyä omat juttunsa (eli ne kamerat ja sen kuvaamisen) siihen samaan. Kyllä kä kaipaisin sitä, että mua kuunneltaisiin ja mun asioista oltaisiin kiinnostuneita ja että mulla olisi tunne, että toinen haluaa olla mun kanssa. Ei niitä mun juttuja Ymmärtää tarvitse, mutta edes sen verran kiinnostaisi tietää mitä mulle kuuluu ja mikä musta on kivaa, että edes yrittäisi tajuta, mistä puhutaan. En minä kuitenkaan mitään rakettitiedettä tai hiukkasfysiikkaa harrasta…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s