ei sittenkään

Juuri kun pääsin kirjoittamasta, että PK viettää illan hippaloissaan, niin eipähän sittenkään. Se ilmoittaa yhdeksältä (klo 21:00), että hän on tulossa kotiin…. *huoh* Ja minä kun olin odottanut Ihan Omaa Aikaa (TM). Vaan ei, herra tulee kotiin ja alkaa sitten murjottaa mulle, kun en riemumielin häntä olekaan vastaanottamassa. ”No, mä voin mennä alakertaan, ei mun tarvi olkkarissa olla…” Joo, sehän onkin ihan sama asia, onko se jossain poissapoissa vai onko se vaan alakerrassa murjottamassa.

Olen pettynyt ja vituttaa, tbh. Vaikka kai sitä pitäisi olla vaan iloinen, että ”mies” tuli ajoissa ja melko hyvissä voimin kotiin, eipähän pitäisi olla alkuperäisen kirjoituksen ”ongelmia” edessä. Paitsi että tiedän vaan, että huomisesta ei tule yhtään sen helpompi kuin se överikrapulassa olisi ollut, koska jos en nyt mene alakertaan hieromaan sovintoa, niin se murjottaa sitten huomisenkin, puhuu mulle vain pakolliset ja äyskii lapsille.. Juuri nyt kun ei minun oikein tee mieli mennä (miksi edes pitäisi?), vituttaa vähän liikaa. Vaan kai se on yleisen rauhan vuoksi pakko. Tosi hyvä perusta ”sovinnolle” (eli herran egon myötäkarvaan silittelylle). Not.

Edit (klo 22:40): Jahas, tulikin sähköposti alakerrasta asti. Toivoteltiin hyviä öitä ja aamulla nähdään. Rite. No, ihan kuinka vaan, evvk.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s