liikaa vaadittu?

Sukat. Miten ne voivatkin olla niin vaikea asia joskus? Mulle ei tuota ongelmaa tunnistaa omia, esikoisen, kuopuksen ja vielä PKnkin sukkia ja lajitella niitä puhtaasta pyykistä kullekin oma kasansa. Lapsetkin tunnistaa omat / vieraat sukat tai ainakin kysyvät, kenen sukka omassa laatikossa on, kun näyttää vieraalta. Mutta PK, se on täysin sukka-illiteraali, se tunnistaa vain omat sukkansa eikä siinäkään ole mitenkään erehtymätön.

Ymmärrän helposti vielä sen, että esikoisen sukat sekoittuu mun sukkiin – tosin ne on eri värisiä keskenään, tarkoituksella – mutta kun mun sukkia menee myös kuopuksen kaappiin, eikä meidän jalan koko ole edes lähellä toisiaan (kuopuksen jalka 34, esikoisen 40, mun 39 ja PKn 42). Ymmärtäisin helpommin, jos kaikkien kaikki sukat olisi vaikka mustia ja muutenkin samanlaisia, millä ne sitten erottaisikaan, mutta kun olen tarkoituksella ostanut mulle ja lapsille erilaiset sukat, näyttänyt ja selittänyt ne PKlle, mutta ei. Korkeampaa matematiikkaa on se.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s