auki on

Nyt on avattu tämä suhde leväälleen. Oli pakko puhua PKn kanssa, kun mieltä painaa kaikki tuo paska, mitä minä olen tännekin vuodattanut ja toinen tuntuu lilluvan jossain omassa kuplassaan onnellisena kaikesta. Hänen ainoa huolensa on ollut, kun ei saa seksiä. *huoH* Niinpä minä sitten aloitin talviloman iloisesti puhumalla, että minä haluan nyt elämäni paremmalle tolalle.

Yllättävän aikuismaisesti PK asian otti, pitihän sen tietenkin vähän itkeskellä ja aluksi ottaa henkilökohtaisesti, mutta ehkä se sitten alkoi miettimään. Minä en vielä tiedä, mitä minä haluan, mitä minä aion tehdä, mikä "korjaa" tilanteen – vai korjaako mikään. Tässä vähän varpaillaan on kai kumpikin, vaikka ihan sivistyneitä toisiamme kohtaan ollaankin. Tuntuu vain sille, että PK ei ihan kokonaan käsitä tilanteen vakavuutta, kun se on sitä mieltä, että kaikki kääntyy vielä hyväksi, kunhan tässä vähän jutellaan ja koitetaan apua hankkia. Minä en ole siitä ihan varma. 

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s