malka silmässä, piikki lihassa ja mitä näitä nyt on

Siskoarmas oli lähettänyt joulukortin. Osoitteessa mainittiin vain PK, kuin täällä taloudessa ei muita asuisikaan, ja tekstissä toivoteltiin lokoisaa joululomaa PKlle. Ja vain PKlle. Sitten tämä samainen siskoarmas kummastelee, että vieläkö mulla on jotain muka hampaankolossa, kun en sen porukan yhteisiin rientoihin lähde mukaan. Ja oma asenne on just tuo, että olemassa on vain PK. *huoh*

Minä olen varsin sitä mieltä, että ne töppäsi eli niiden kuuluu töpeksimisensä paikata ja näyttää, että tosiaan yrittävät (anteeksipyyntökään ei olisi huono juttu, viisi vuotta sitä tässä on odoteltu…). Eikä niin, että minä taivun kahdeksikolle, että heillä olisi hyvä mieli. Paskat minä nakkaan sille sakille ja sekin tuntuu jo liialta huomiolta.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s