should be handled with care

Vituttaa. Ahistaa. Vaihteeksi.

Miksi vitussa pitää Yn mennä sanomaan mulle, että "juu, pyrin tulemaan aamulla samoihin aikoihin kuin sä" ja miksi vitussa mun pitää mennä uskomaan sitä? Tai ei ehkä mun osuudessa ollut siinä vaiheessa mitään heikkoa, kun en tiennyt kaikkia faktoja. Mutta Y tiesi sekä ne faktat että sen, mihin aikaan mä olen tuloillani ja silti meni sanomaan tuollaisia, vaikka oli enemmän kuin selvää, ettei se tuota "lupaustaan" pysty olosuhteet huomioon ottaen pitämään.

Mulle nuo olosuhteet selvisi vasta paljon tuon keskustelun jälkeen (piti oikein kysyä niitä erikseen), mutta siihen asti olin jo ehtinyt luulla, että näemme jo aikaisin aamulla ja tietenkin mä odotan näkemistä (eihän tuo muuten niin nyrsisikään). Kyllähän mä sitten heti tajusin, kun olosuhteet kuulin, että eipä tule niin aikaisin ehtimään, mutta pointti onkin se, että miksi mennä sanomaan jotain sellaista, jos itse tietää (ja on jo pitkään tiennyt) ne olosuhteet, jotka tuommoisiin vaikuttaa?!? Kun se on kuitenkin tieto, että mä odotan, jos jonkin aikamääreen olen joskus saanut – odotan, vaikka saisin jälkikäteen tietooni, ettei kannatakaan odottaa.

Ärsyttää ihan tuhannella. Nyt ei ois moisiin varaa. Vieläkään.

 

Edit: Tulihan se sitten melko ajoissa kuitenkin. Puheitaan myöhemmin, mutta ei sentään niin myöhään kuin olisi voinut. Ei se silti sitä mun veetutusta niistä puheista poista.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s