leiki mun kaa

*huoh* Pitänee taas ottaa PK koulutettavaksi… Meidän seksi on taas lipsahtanut sangen yksipuoliseksi: mulla riittää kyllä intoa ja mielenkiintoa pitää PKta hyvänä, mutta kun olisi mun "vuoro" saada jotain hyvääkivaa, niin sit se skipataan ja mennäänkin jo suoraan asiaan. Eli esileikit on tasan sitä, että mä teen PKlle hyvää ja se ehkä puristaa mua pari kertaa tissistä. Joo. Tosi kiihottavaa.

Miten mä kaipaankaan sellaista seksiä, jossa kumpikin haluaa miellyttää toista, kumpikin haluaa antaa toiselle hyvän olon. Tutkimista, hassuttelua, kokeilua, yhdessä nauramista, rentoutta. Eikä mitään yhdyntä- ja suorituskeskeistä ähinää, josta jää suoraan sanottuna tosi turhautunut fiilis.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s