non-stick

En vieläkään halua Ajatella asioita ja joistain asioista suljen suvereenisti osan pois. Olen huomannut, että ainakin omassa perusviestinnässäni preferoin yksikköä ihan mukavuussyistä: on ihan eri tuntuista sanoa esimerkiksi "kävin kävelyllä" kuin "kävimme kävelyllä", vaikka oikeasti kävelijöitä olisikin ollut useampi. Kai se jonkinlaista itsensä naruttamista on tuokin. Mutta kyllä mä toisaalta sitten ihan suoraan ipitän, että taas sejase teki sitäjatätä, ei siinä mitään kiertelyä kaivata. Mutta noin yleisesti ottaen olen sitä mieltä, että vaikka ne realiteetit onkin tiedossa, niin ei niihin tarvitse toisen naamaa sentään jatkuvasti hieroa. Kuvainnollisesti puhuen onneksi…

Tuo on vissiin vain mun tapani selvitä mulle vaikeista tai hankalista jutuista ahdistumatta liikaa. Eikä se suinkaan tarkoita sitä, että niistä mulle syystä tai toisesta vaikeista asioista pitäisi olla puhumatta tai välttää niiden mainitsemista. Mä en vaan halua aktiivisesti Ajatella niitä. Ei muuta.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s