täydellistä

Kuorsaaminen on itsensä pääperkeleen täydellisin lahja ihmiskunnalle. Se ei niinkään häiritse kuorsaajaa itseään, vaan vieressä "nukkuvaa", joka joko ei saa unta käännellessään kuorsaajaa kuin vartaassa tai sitten herää siihen karmaisevaan korinaan, joka aika ajoin vierestä kuuluu. Tästä avauksesta voisi päätellä, että PK kuorsaa… Kyllä, sitä se tekee, ja niin maan perkeleesti tekeekin.

Mun nukahtamisesta ei nykyisin tule yhtään mitään, kun kääntelen iltaisin harva se hetki PKta kyljeltä toiselle – se saatana kun ei kuorsaa vain selällään, vaan ihan missä tahansa asennossa sattuu makaamaankin. Olen koittanut patistaa PKta käymään lääkärissä, kun voihan taustalla olla jotain elimellistäkin, mutta eipä tuolla ole ollut kiiruun kierää tohtorille. Eihän se kuorsaaminen sitä itseään haittaa, sehän nukkuu oikein sikeästi ja mainiosti, mutta mun väsymyksensietokykyni on aika koetteilla ollut tässä viimeiset, hmmmm, puoli vuotta… Toisinaan olen sitten vain niin väsynyt, että sammun kuin saunalyhty jo ennen ihmisten aikaa, jolloin mun ei tarvitse kuorsausta kuunnella, kun PK tulee myöhemmin petiin – ellen sitten satu heräämään sen pitämään korinaan jossain vaiheessa yötä… Mutta normaalisti se on PK, joka urvahtaa unten maille ennen mua, vaikka samaan aikaan päämme tyynylle kellistettäisiinkin – ja seuraukset on sitten yltä luettavissa.

Ei muuta, mutta hajoo pikku hiljaa pää tuohon hemmetin korinaan. Sitä on alkanut jo iltaisin odottaa, eikä uni tule sitten senkään takia, kun vaan vartoo, milloin se rätinä alkaa. Nykyisin jo tiedän PKn hengityksestä, että kohta mun pitää alkaa sen kääntely – ja kun tuo saatanan sika nukkuu vielä niin sikeästi, että se ei edes käänny mistään pienestä tuuppimisesta. Muutan kohta alakertaan nukkumaan… Tosin ei sekään kyllä taida auttaa, se horina kuuluu sinne asti. Kokeiltu on.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s