1 + 1 = ?

Mä alan tulla siihen tulokseen, että mä en sais olla onnellinen – siis semmoinen tosi onnellinen, pää pilvissä, jalat ei lähelläkään maata – tai että mulla ei saisi olla hyvä olla. Koska joka kerran, kun olen antanut itselleni luvan heittäytyä, olla iloinen, onnellinen ja on hyvä olla, niin joka ainoan kerran sieltä on tultu äkkirysäyksellä alas ja nuoltu haavoja pitkään. Ehkä mun kuuluisi olla vaan perussurkea koko ajan, ei ainakaan putoaisi niin korkealta.

Ihan siis ilman sarvia ja hampaita tällainen pohdinta. Tämä nimittäin on tullut mieleen elämän aikana aika useasti.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s