vittuperkelesaatana!

Helvetin perkele! Vittu! Jumalauta! Saatana ja sen viistoista pientä perkelettä! Helvetti! Vittuvittuvittuvittuvittuvittuvittu!

Voisin väittää, että ottaa jonniinverran pattiin. Tulin tunnilta ja olin muistanut päättymisajan vartilla pieleen. PK oli tullut hakemaan ja alkoi heti sättiä, että hän on odottanut puoli tuntia ja että milloinka se tunti oikein loppui. Vastasin aika ihmeissäni, että tasalta tai vartin yli, mutta en nyt muista, kun en ole kelloa pitkään aikaan katsonut. Heti tulin, kun vaatteet sain vaihdettua ja pari sanaa kaverin kanssa kyllä vaihdoin. PK raivoaa, että hän on puoli tuntia oottanu, miltä se musta tuntuisi, jos häntä joutuisi odottamaan puoli tuntia ja etten sitten viitsinyt edes viestiä laittaa, kun puhuin kello kuudesta ja hänen kännykässään lukee vartin yli. Ihan sekopäistä.

Minä tietenkin vetäisin herneet haistimeen, että syytellä nyt toista siitä, että muistaa ajan väärin ja että jos hän kerran huomasi, että hänen muistiinpanoissaan on eri aika, niin miksei kysynyt, kumpi on oikein. Mutta ei, eihän hän nyt sellaista voi kysyä, että hänenkö syy mukamas, että hän on odottanut peräti puoli tuntia parkkiksella. (Autossa juu.) Että ainako kaikki hänen syytään, ei ikinä minun muka? Ja että mä olen nyt riistänyt häneltä ”voiton” siitä, että kerrankin jokin asia on mun syy ja nyt se ei sit vai olekaan… 😯

Mä en käsitä, miten voi olla kenenkään Syy, jos muistaa jonkun asian väärin tai on unohtanut jotain? Kai mä olisin sanonut oikean ajan, jos olisin tiennyt muistavani sen väärin?!? 👿

Ja häntähän ei ikinä milloinkaan ole tietenkään saanut odottaa, vai? Muistanpa eräänkin päivän, kun herraa ooteltiin kotiin koko päivä, kun tuloaika vaan vaihtui koko ajan. Silloin ei ollut kyllä mistään väärinmuistamisesta mitään merkkejä, silloin puhuttiin paskaa silmät ja suut täyteen, kun ei muka ”tiedetty”, milloin pääsee. Joo.

Mutta että saatana, minun syy. Totta helvetissä!

Edit: Pyysin siis kyllä anteeksi, että olin muistanut ajan väärin, mutta sehän ei tietenkään riittänyt. Meillä on kyllä sitten tosi hilpeetä nyt. *huoh*

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s