onks pakko, jos ei taho?

Sanotaan, että suomenkielen kaunein sana on ’äiti’. Saattaahan tuo noin ollakin, mutta kun mä en just nyt haluu olla sitä. Äitiysmoodiin vaihtaminen tuntuu jotenkin toooooosi vaikealta, kun olen juurikin löytänyt edes osan kadoksissa olleesta naiseudestani. Haluaisin vain olla Nainen, jota halutaan niin että järki on lähteä. Ja itsensä huijaaminen moiseen kuvitelmaan on vähän vaikeaa, kun kaksi lasta pyörii puntissa kiinni…

Haluaisin vain leikkiä kaunista, kun kerrankin tuntuu sille, että itsensä jekuttaminen voisi olla mahdollista – edes jossain määrin. Mutta minäpä menen miettimään seuraavan päivän ruokalistaa sen sijaan.

 

Edit: Mä olen oikeasti niin kade niille ihmisille, jotka yhdistää luontevasti naiseuden ja äitiyden ilman suurempaa yrittämistä, kun musta tuntuu, että mulla on molemmat vähän hukassa. *huoh*

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s