pihalla

Kuten varmaan tunnettua, väsymyksestä saattaapi tulla hyvän humalan kaltainen olotila. Mä oon varmaan väsyneempi kuin kuvittelenkaan, koska mua vaan hihityttää. Se, että mun pitäisi merkata tuntiseurantaan, mitä olen tehnyt, mutta siellä ei ole sellaista koodia, jolle voisin moisen merkata. Se, että multa pyydetään raportteja, joita mä en voi tehdä, kun matskua ei ole. Se, että mun ei tarttekaan tehdä jotain semmoista, mitä en halua tehdä. Se, että mua vaan naurattaa koko ajan. Sisäisesti onneksi, mutta kuitenkin.

Mä olen pihalla kuin lintulauta, mutta sepä se vasta hauskaa onkin. Toivottavasti väsymyshumalasta ei tule kamalaa kankkusta – tässä tapauksessa se varmaan merkkaisi huomiseksi porupäivää, kun nyt on näin hilpeää…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s