no jo on!

Nyt menee lomat niin *vitun* vaikeeksi, että mulla hajoo pää! Siis mun oletetun lomaviikon yhtenä päivänä on kolme + yksi kysymysmerkillä koulutuksessa koko päivän. Siksi pomo on epäämässä multa kokonaan sitä viikkoa, vaikka sanoin, että eikö se yksi kysymysmerkkiläinen voisi tulla vaikka seuraavalla viikolla jompaankumpaan koulutukseen (kun niitä vielä kerta kaksi on tulossa) ja mä olisin sitten sen "tilalla" pois. Silloinhan valmiudet olisi ihan samat eli tänne jäisi porukkaa ihan sama määrä kuin jäisi, jos mä olisin töissä ja se kysymysmerkki koulutuksessa. Mutta ei, eihän sitä voi tehdä, kun jos joku sairastuu, niin silloinhan meikä kahdentuu tietenkin ja tekee kaikkien työt ja jos meikä ei ole silloin paikalla, niin sitten työt jää tekemättä ja eihän nyt sellainen käy. Voi helvetti!

Kun ei voi käsittää ihminen sitä, että meidän resurssit on yks yhteen oli poissa mä tai se kysymysmerkki. Silloin tänne jää ihan se sama porukka kuin jäisi joka tapauksessa noiden koulutusten takia. Perkele että voi olla vaikeeta! Tekisi mieli olla kokonaan pitämättä lomia, kun nuo muutkin mun pyytämät viikot menee niin vaikeeksi. Vetäisi itsensä ihan piippuun ja ottaisi puoli vuotta sairaslomaa ihan vaan siitä ilosta että on joku vitun burn out.

Jätä kommentti